dissabte, 26 d’abril del 2014

Espiral

Començo jugant al Criminal Case i, mentre espero que se'm carregui la barra d'energia del jugador per poder continuar jugant, miro Cuánto cabrón, Cuánta razón i Memedeportes, webs on he descobert coses com el joc anteriorment esmentat, per exemple. I quan torno a Facebook per tornar a mirar com vaig d'energia, em topo amb la notícia: "Desenterrados los cartuchos de E.T. el extraterrestre". Vés per on, em trasllada a dos llocs de record ben diferents. Per una banda, salta l'alarma de la memòria que em diu que ja sabia que estaven buscant aquest videojoc (però tot i que porto uns 10' cercant per Google, tots els blocs que segueixo per RSS i les pàgines anteriorment esmentades, sóc incapaç de recordar on ho vaig veure). És més, recordo quin videojoc és, no perquè hi hagi jugat (jo no tenia Atari, sinó Spectrum), sinó perquè hi havia aquest cartell a Cuánta razón (vist de forma aleatòria, quan ja havia vist tots els del dia, que ara he vist que un altre cartell posava que no estaven destruïts), però és que també sortia a la web de Microsiervos, on parlaven d'una enorme base de dades de jocs antics de consoles com l'Atari (i un dels exemples era aquest joc). Però és que l'altra alarma de memòria és que la notícia ha sortit a... Hobby Consolas!!! Jo em comprova la revista quan era un moc! Encara recordo la portada sobre l'Street Fighter II...! Evidentment, després d'aquest atac de nostàlgia no m'he pogut resistir de seguir l'enllaç a "Seis anécdotas curiosas sobre Dragon Ball", que m'ha aportat quatre anècdotes que no sabia (sabia la segona i la sisena!). I si a sobre et diuen que són anècdotes extretes d'aquest compendi, t'agafen unes ganes immenses d'incrementar la teva biblioteca sobre Bola de Drac (sí, evidentment, no seria el primer llibre d'informació sobre la sèrie que tindria).

I d'això se'n diu entrar en una espiral friki.

2 comentaris:

  1. Anna ja veuràs que existeixen nivells de frikis molt diferents... Jo diria que nosaltres podríem estar a un nivell mitjà.

    ResponElimina