dilluns, 7 de gener del 2013

Plena

Ara ja ho puc dir: no entenc per què ens hem d'engreixar com porcs en una granja per Nadal. No, no i no! No estimaré més a la meva família pel fet que em donguin més menjar. De fet, farà que l'odiï, perquè no hi ha cosa que em tregui més de polleguera que el fet de fer-me menjar per sobre de la meva capacitat estomacal.

Què té de bo aixecar-se de la taula per córrer cap al lavabo o la cuina a buscar sals de fruites i digestius? Mai ho entendré. I parlar de menjar mentre estàs menjant i ja no tens més ganes de menjar. Menjar, menjar, menjar...

En fi, que espero que sigui una tradició que deixi de perpetuar-se. Com a mínim, així serà per part meva.



5 comentaris:

  1. Vaja, que aquest Nadal el teu pes ha augmentat, m'equivoco?? Se suposa que és l'època on necessites menjar més perquè fa fred, però amb aquests hiverns de samarreta curta i ulleres de sol... En fi! Fes esport i per l'any vinent procura que els teus ulls no mengin més del que el teu estómac pot suportar, hehe.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, em mantinc en el meu pes, però la panxa se n'ha ressentit una mica amb tanta barrija-barreja. He decidit dir "fins aquí", però m'he guanyat mirades assassines, cosa que no em sembla justa. Tinc dret a dir que no vull ser un bacó!

      Elimina
  2. mmm...avui sortia un artícle a La Vanguardia sobre el cosum de calories....el menjar per la majoria d'humans és un plaer! Per cert....hi havia una altra notícia...a la llibreia...l'ex-llibreria Catalònia i posaran un Mcdonalds...
    Petons dolços, ensucrats, melosos, saladets.......

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fe d'errata: el menjar per la majoria d'humans és un bé escàs...però en societats opulentes com la nostra (i no t'explico US...) es menja per plaer més que per alimentar-se.

      Elimina
    2. Sí, és cert, però crec que val la pena no gaudir de manera arrauxada dels impulsos (i, per tant, no fomentar-ho), sinó gaudir-ho en la seva justa mesura. Sé que sóc una minoria, perquè ben poques vegades he gaudit menjant, però és que si ja de per si no em fa ni fu ni fa alimentar-me, imagina't si a sobre ha de ser, per convenció social, de forma abundant. Brrrrrrrrrrrrrrr!!!

      Elimina